FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hej!
Jo det är så att jag nu till sommaren kommer att gå ur gymnasiet, och är väldigt sugen på att på allvar kunna börja arbeta med det som varit lite utav en hobby/extraknäck dem senaste åren, nämligen att få jobba inom webbutveckling. Jag undrar ifall det finns någon här som vet eller rent utav har ett företag som till/efter sommaren kommer ha behov utav utökad personal? Min gymnasieutbildning är inte inriktad på IT, utan är inriktad på transport. Jag har dock passat på att läsa en 50 poängs kurs i webbdesign för att ha någonting att referera till inom området webb med mig från gymnasiet, som jag "naturligtvis" fick MVG i, och hjälpte läraren med att hålla i lektionerna. B) Jag har hållit på med webbutveckling i ungefär 6 år, och under kanske dem senaste 3 frilansat lite på "ledig tid". Jag har kunskaper inom bland annat: HTML CSS PHP MySQL Photoshop Javascript (Samt ett öga för färg & design) Referenser på tidigare projekt finnes. Tidigare även varit vikariat-anställd på ett stort svenskt transportföretag, samt att jag just nu extraknäcker på ett annat, vilket gör att jag dagligen möter kunder och är van vid att träffa nytt folk. Är i övrigt skötsam och passa tider, social och tycker om att lära mig nya saker och att utveckla mig själv och mina ideer. Och hjälper gärna till där jag kan tillföra någonting. Innehar just nu körkort för Personbil, Lastbil, samt kommer att få tungt släp till sommaren. (I övrigt även behörighet för hjullastare, truck & kran på 18-ton meter om nu det skulle behövas :lol: ) Jag kommer antagligen att flytta till någon utav städerna Linköping eller Norrköping, det beror lite på vad som händer. Hoppas att det finns någon här som kanske har något förslag på vad jag kan göra? ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|