FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej på er,
Har under gårdagen lekt med jQuery, ajax och .NET webservices mest för att komma igång med det, tillslut mynnade det ut i ett litet "miniprojekt" ![]() Ja har ni några synpunkter så är det välkommet, kommentarer på kod och förslag på förbättringar där mottages tacksamt, då detta främst är något av ett "utbildningsprojekt" i ovan tekniker. Fungerar inte sidan? Skriv gärna vad ni har för konfiguration. http:// ett skepp kommer lastat.info [såklart utan mellanslag] Över och ut! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
du skulle kunna använda ajax t.ex
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
är det ajax när du skickar formuläret eller var?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Fungerar gör den Firefox med noscript påslaget, inga problem här, snygg dessutom.
Varför behöver sidan en e-postadress för att skapa ett skepp?, och var står det hur du ämnar använda dom? Det fick mig att rygga tillbaka direkt. och om någon skulle skicka ett skepp till mig hur skulle den e-postadressen hanteras efter meddelandet har skickats? Inte ute efter o vara negativ men jag är väl paranoid nuförtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag antar att du menar att använda det även vid klick på "Med vad ?", tanken slog mig och jag ska kika lite på det vid tillfälle. Citat:
Citat:
Jadu, varför man behöver e-postadress har jag inget bra svar på egentligen. Jag förstår att du är paranoid (speciellt när det står "marknadsföring via e-post" under min profil ![]() Som jag skrev så är inte projektet ämnat att få superduper mycket trafik utan mer ett "roligt" sätt för mig att leka och utvecklas med olika tekniker som jag inte hållit på med tidigare. /F |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Fast det där med antingen eller håller jag inte alls med om, eller jo på en sån här sida men inte annars. Sjukt störande med större sidor som tänker så ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett av alternativen varför man måste lämna ut epostadressen kan kanske vara att, om man skickar en text som är rasistisk eller nedkränkande på nått sätt, kunna anmälas osv.. kanske? fast de är klart.. man kan juh skriva någon annans.. men ändå
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul idé!
![]() Du borde införa lite tullavg. osv via PSMS ![]() |