FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Håller på att göra om en sida till mitt CDR/nätbolag och skulle vilja höra vad ni tycker om den.
Nuvarande hittar ni på: d e e r s o u n d punkt se Och sidan jag jobbar på finns på: d e e r s o u n d punkt se /dev Just nu har jag inte börjat på discography-delen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tyckte om den nuvarande bäst.
Ser ingen direkt design på den nya? Mest strukturerad text. Använd mer bilder och färger, få mer liv i sidan! ![]() De blir nog bra till slut, inte än dock. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
loggan och färgerna är bättre tycker jag, men jag tycker det saknas något.
Kanske omsluta textinnehållet med en container med en rolig form?! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja, jag känner också att det är något som saknas, men kan inte riktigt sätta fingret på det. Det känns svårt att få till något som gör det mer levande och samtidigt passar in.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ingen bild? Ingen snygg hjort på loggan? Använd fantasin.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Sitter på jobbet och fick en snilleblixt så jag slängde ihop ett test lite hastigt i Paint.
http://i40.tinypic.com/2lkbed2.png Den känns trevligare än den nuvarande sidan jag jobbar på, |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
I Firefox och Opera är det ingen padding/margin längst ner på sidan.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har lite smått börjat med att fixa sidan utifrån bilden jag postade igår, så det kommer vara saker som inte stämmer och så.
Bland annat så ser logon hemsk ut i IE7 eftersom den fortfarande inte verkar kunna hantera PNG-filer korrekt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Håller dock med om att det är ett galet jobbigt problem, att det ska behöva vara så! Fast varför kör du PNG när det inte behövs? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|