FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Så var det dags; Jag kommer att sälja av HELA mitt domäninnehav (med ett par få undantag).
Detta, då jag kommer att träda in i ett konsultuppdrag på heltid för IIS/.SE´s räkning och mitt domäninnehav/verksamheter inte är förenligt med den verksamheten. Mer info i denna tråd: http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=0&#entry287669 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
|
Kan du berätta mer om konsultuppdraget för .SE's räkning?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Hur många domäner är det du har på lager egentligen? Det är en hel del har jag för mig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
|
Misstänker att det svider (lite i alla fall) att "tvingas" släppa dem. Men grattis till uppdraget och hoppas du kommer trivas med det.
EDIT: Hade lite mer att säga.... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
|
Citat:
@kw_wasabi - "tvingas" är fel ord att använda, eftersom det handlar om ett beslut taget efter en hel del övervägande - och beslutet är ju trots allt mitt och ingen annans. Så det är inget jag tvingats till utan en del av den uppoffring som måste till. Eftersom allt har gått mycket fort och webbplatsen med innehåll behövde komma på plats, så har jag i efterhand lagt in en del nya domäner (ett 20-tal och fler är på väg). Jag har även försökt att skriva ut sånt som jag tror kan intressera vissa under noteringar, som PR-värden från 0 till 6 (0 visar ju trots allt att domänen är indexerad), men q.nu-länkarna jag lagt upp leder nu endera till SEDO-värderingar eller stats/PPC-resultat för domäner (vilket jag misstänker kan attrahera vissa wn-medlemmar och andra). Men återigen ang att det "svider lite" - jo det var till en början som att jag naken skulle rullat mig i brännässlor (otrevlig syn för övrigt) men efter att jag följer statssidan, så känns det faktiskt bara riktigt kul att se allt intresse som finns. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|