FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det finns många trådar som återkommer med allt från någon vecka till ett par månaders mellanrum, ex:
* Vilken kortbetalningslösning rekommenderar ni? * Hur påverkar H1-taggar min SEO? * Jag vill skydda min fantastiska affärsidé! etc. Vad tror ni om att sätta upp en wiki för WN, med användarkonton synkade med forumet, där vi kan samla lite mer strukturerade svar på de frågor som brukar återkomma? Givet hur många här som är generösa med sin tid och kunskap, vilket är riktigt roligt att se, tror jag att wikin efter ett tag kan bli en värdefull källa. Tankar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker det låter som ett bra initiativ.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bra ide men tveksamt om det kommer att komma. Några på forumet kanske skulle dra igång en egen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tycker det låter som en kalasidé
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Det har gång på gång varit på tal om förändringar i utseende och teknik -väg.
Har till och varit på en hårfin gräns att ske. En samlad, svensk, wiki med varierande artiklar är någonting jag personligen skulle uppskattat i många fall. Speciellt om den även kan gå ett steg längre och fördjupa sig kring ämnen. Samtidigt går det inte att ignorera faktumet att det finns en mängd bra källor här i världen. Även om det är mer utspritt och kräver sin tid framför googles index. De som är intresserade av ett projekt för wn är välkomna att PM:a |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Eftersom wn är en inarbetad webbplats känns det som att att ha en wiki under wn's regi som bättre än en motsvarande "tjänst" utanför wn.
Mycket moderation av wikin är förhoppningsvis inte att tala om. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra idé!
Kör MediaWiki och sedan något som http://www.ipbwiki.com/Ipb_Wiki:Integratio..._with_MediaWiki |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
|
Varför inte bara klistra trådar?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker detta later kanon, det finns manga medlemmar har pa WN som har mycket vettigt att tillfora samt lagger ned mycket energi/tid pa att hitta svar, att ha wiki pa samma doman som webmasternetwork.se dar medlamar bidrar lar ocksa tillfora QU AB mer $$$
sa att dom kan fortsatta att driva detta forum. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|