FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag fick en check
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom alla företag friskriver sig ifrån eventuella felaktigheter eller tryckfel så har man inte rätt till mer än att få köpet annullerat i sådana här fall. Att hota med att "driva det vidare" är därför helt meningslöst. Så till vida att man inte tror att man kan få ut något av tomma hot.
Eventuell kompensation är upp till företaget som säljer att besluta om. Det har med kundvård att göra och inte juridik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hmmm... har du betalat efter att kampanjen går ut, så anser jag att du inte ska ta del av deras kampanj...
Det hær ær från loopias avtal før webbhotell: "3.1 Beställningen är bindande. Avtal anses träffat när bekräftelse utfärdas av Loopia. " Med andra ord så har dom inte bekræftat ditt hotell føræn du betalade, dærav har du alltså inte rætt att ta del av kampanjen, enligt det avtal du har ingått med loopia. Sen ær det ju tragiskt i sig att dom ska behøva ge dig "dina" 500kr før att du sitter och gapar hær, men jag førstår också deras tanke. Eftersom att det gør mer skada det du gør hær, æn att ge dig dina 500kr så du blir tyst. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
|
Något som ingen påpekat ännu är att loopia FORTFARANDE går ut med att man får en adwords-check på deras hemsida, se bifogad bild.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Novocain: Precis som aquastorm skriver så hade dem inte tagit bort något info om detta plus att jag beställde innan kampanjen var slut. Dock betalade jag efter kampanjen man innan fakturan tog slut. Så sent som i morse stod det på webbsidan att man fick check från google.
Om det står med stora bokstäver klart och tydligt att man får en check om man öppnar konto så kan man ju inte skriva på nåt annat ställe att det inte är så. Men jag tyckte loopia skötte detta på ett proffsigt sätt och båda partner blev nöjda ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
|
Visst har de kompenserat dig, men verkligen inte skött det proffsigt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Om de inte kan byta ut sina erbjudande-banners i tid får de väl fixa ett script eller liknande som automatiskt visar nästa erbjudande i kön vid angivet datum. Sen är det ju dumt att locka med AdWords-checkar fram till dagen de måste lösas in hos Google. Kampanjen borde slutat någon vecka innan för att ge kunderna tid att fixa Google-konto m.m. i lugn och ro. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Lite surt för mig med. Jag fick ingen information av loopia att dom skulle gå ut till nyår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Nykomling
|
Varje gång jag får en ny kund - det första jag gör är att avsluta deras förfärliga Loopia kundkonto och ge dem ett seriöst företag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Citat:
|