FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nej då, jag ska nog hålla kvar mina hemsidor där de ligger! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
För mycket fritid det när nåt man behöver ha för att ens orka bry sig om ett pinsamt försök till webbhotell...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag fattar inte poängen med den här tråden. Jag har massvis av halvfärdiga webbsidor som ligger på is i brist av intresse eller tid. Det finns lika många halvfärdiga sidor på Internet som det finns stjärnor på himlen. Vad är det som gör just den här webbsidan intressant eller rolig? Jäklar vad kul ni måste ha det hela dagarna om ni tycker att en ofärdig webbsida är rolig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
|
Citat:
Har Paktrik plockat dem från upplysning tjänst, så har nog begått avtal brott emot upplysningtjänsten och kredit upplysninglagen. Nu fanns ingen sådan information såsom skuld saldo eller om inkomst. Då bolaget är avreggad, så kan man respektera detta och kanske inte publichera namn och hemadress, utan konstatera att hemsida är kvarglömd på nätet och grejerna rullar någonstans i vänta på ett bättre liv. Hade bolaget varit aktiv och reggat, så man kunde länka till allabolag.se , så slipper man diskussionen här om PUL eller inte, eftersom alla data redan finns där, dom har utgivnings tillstånd, så en åklagare få det knepigare att komma åt dem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
|
Citat:
Eller som alla andra projekt, man starta ett projekt och sedan läggs det på is. Hur många misslyckade projekt ligger inte bakom varje lyckad produkt? Se på Apple, hur många misslyckade projekt har inte dom? Apple Lisa, TV spelkonsolen som dom gjorde osv.. IBM : Hade massor med misslyckade modeller , innan dom lyckade PC Jr, PS /1 osv.. Microsoft : Windows ME, Windows Vista, BOB osv. Antaligen krävs det x antal misslyckade för att få ett lyckat projekt.. Typ bränt barn skyr elden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
|
||||
|
Citat:
Att det inte finns någon brödtext på wns.se visar dock att det inte är en person som har bra koll på seo och företagande på Internet som är i farten. Förmodligen så är det bara ett projekt som kom av sig. Det finns som sagt miljontals sådana på webben. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det strömmar in nya webbhotell, http://arvidsson.info/ är också ny i branschen, vad jag vet.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|