FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Letar efter en bra programvara eller tjänst för att skicka ut nyhetsbrev. För detta projektet är budgeten i princip obefintlig varför Sendblaster (800 kr) känns rent ekonomiskt som ett alternativ. Några erfarenheter av detta program? Eller...vad rekommenderar Ni?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
icontact
constant contact aweber alla ar ifor sig fran USA men hlet klart varda att titta pa i denna prisklass, vore kl att veta vilka andra krav du har? tex HTML editor? Support? Rapporter? leverans? Branding? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan egentligen inget om nyhetsbrevsprogram. WYSIWYG-editor vore bra. Ska titta på de alternativ du givit mig. Tack!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Var noga med att BARA skicka ut nyhetsbrev till dem som självmant har anmält sig till dessa nyhetsbrev annars är det spam.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Så om det står i användaravtalet man godkänner för att bli medlem så hjälper det inte? Alltså att ett nyhetsbrev anländer varje vecka?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
det beronde pa hur ditt anvandaravtal ser ut, har du i anvandaravtalet att dom ocksa skriver upp sig for email?
om det ar otydligt sa skulle jag rekomendera att skicka en nytt "opt-in" mail (det forutsagger att du har deras godkanande fran borjan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|