FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Men du säljer som privatperson ? Då finns det något originalkvitto du kan skicka med ?
...sen kan man ju inte låta bli att undra lite över "Sådant trams kan man inte hålla på med om man har ett statligt jobb."...du menar alltså att den statliga sektorn är fri från fifflare och kriminella ? min uppfattning har nog snarare varit den rakt motsatta... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Citat:
Det är tyvär dom som inte är fläckfria på den statliga sektorn men jag skall hålla mig fläckfri annars blir det en satans massa skriverier vilket inte min arbetsplats eller jag vill ha om en. Vad andra har för smuts bryr jag mig inte då det inte angår mig. Kvittot som kommer ifrån konkursboet görs inte så mycket för andra än mig vad dom sa till mig, men jag kör endå garanti på grejorna, känns mer seriöst. nu får jag samtidigt be att frågor kring mig privat besvaras ej längre i denna sälj tråd, vill man fråga kan man bara maila eller skicka ett pm så besvarar jag dom där istället. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Administratör
|
nabil_akhlaque: Jag kan bara räkna till 36 på den listan.
Dessutom skriver han att om man köper alla 36 får man det för 5000:- istället för 5400:- som 36*150 blir.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
jag köper alla för 4500 förutsatt att det finns någon typ av originalkvitto på merparten, en garanti från dig som privatperson är ju inte så mycket värd (alltså, det är inte på något sätt menat som ett ifrågasättande av dig, utan bara just att du är just privatperson)..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ett kvitto från konkursbo borde vara tillräckligt tycker jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Det här gjorde min dag |