Citat:
Originally posted by CLBJ@Nov 20 2008, 20:02
Ja, fast det var roligare på Port80 tiden tycker jag :-) Phonera är lite osäkert, dom gör fel hela tiden, kan inte fakturera, fakturerar fel hela tiden och man vet aldrig vad som händer. Men deras rack står bakom vårt på Telecity så man har ju nära o bra till dom :-)
På vilket sätt menar du att vi är osäkra? Du får gärna vara lite mer konkret. Ska du prata negativt så måste du komma med något av relevans. Har vi gjort fel med dina faktureringar så får du gärna höra av dig så ska vi rätta till det. Kontakta din säljare om det är något som är oklart
MVH
Claes
PHONERA
|
Att i överhuvudtaget kommentera kundrelaterade case öppet här tycker jag är dålig etik. Om din ambition varit att hjälpa till hade du skickad att PM.
Vi har väl bytt säljare en sådär 10 ggr så jag vet inte vem som är säljare just nu men vi har naturligtvis påpekat fakturorna till den adressen som står på fakturorna.