FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Detta är ett seriöst forum. Att erbjuda 100:- för en logga är oseriöst och en skymf mot alla som är aktiva här.
Använd denna så får du bättre resultat helt gratis: http://www.simwebsol.com/ImageTool/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Edit: Någon admin borde faktiskt uppdatera reglerna i förmedling av jobb och tjänster. "Ersättningen ska vara marknadsmässig och skälig" är ett förslag på formulering. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker att det är oseriöst att ta bort ens inlägg utan att informera om det. Även om projektet kanske var lite lågt budgeterat, och kanske passade bättre under rubriken ideellt arbete, som nu inte finns här.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Reglerna är nu ändrade till Gustavs förslag.
Att informera alla om raderade trådar är lite som att svara alla spammare som mailar en. Ett heltidsjobb och ganska tråkigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag ser inte heller vad för gott regelförändringen skulle föra med sig. När jag tydligt skriver hur mycket jag är beredd att betala för arbetet kan de som inte arbetar för den lönen snabbt klicka sig bort från tråden och behöver inte ägna någon mer tid åt det. Om jag istället skulle välja att be om en offert skulle jag säkerligen få ett 30-tal svar, och har därmed tagit upp arbetstid av väldigt många. Det är den effekten regelförändringen kommer att få. I vilket fall så tackar jag för att du tog dig tid att svara. Nästa gång jag söker hjälp i den här prisklassen kommer jag att välja ett annat forum. /upandcoming |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Medlem
|
Vem är det som ska avgöra vad som är "marknadsmässig och skälig"?
upandcoming ansåg säkert att det var en skälig ersättning. Om en moderator tar bort inlägg som postas i "Förmedling av jobb och tjänster" pga denna anledning så kan ni väl svara postaren? De granskas ju ändå... |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|