FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag vet att det här är old news, men jag inte låta bli att gnälla.
Har precis läst boken boo.com - om hur tre unga svenskar brände 3 miljarder kronor på att skapa en webbsida (och misslyckades). Det är nästan så jag tror att det är en vandringssaga. Jag får existentiell ångest alltså. Glädjande är dock insikten att det krävs reell kompetens för att lyckats. Den dagen en fotomodell (utan andra meriter) kan skapa en ny Amazon.com, skall jag (nog) återgå till att jobba heltid som sjuksköterska. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
arrg jag hatar dem... det var en tid i livet då det inte var enkelt att heta boo i efternamn
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Har nydligen också läst den. Väldigt intressant. En kompis tipsade om boken om Bidlet. Handlar om vad som hände med Bidlet under samma period fast den är jäkligt roligt skriven.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har läst den förra året, den var lärorik på sitt lilla sätt.
Jag kan även rekomendera "Absolut - historien om flaskan" där man får lite reklamhistoria på köpet, även den en lärorik bok. "Sagan om Adcore" läste jag endast för att jag har jobbat där, men boken var dessväre ingen höjdare. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|