FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
DOMÄNFÖRSÄLJNING Nedan i listan listar jag ett par domäner som jag tar emot bud på. Bud startar på min 1000kr/st (om du känner att namnet är bra så är det ingen mening att chansa med för lågt bud kan jag direkt säga, och jag är int ute efter att sälja till dig som tycker det är för dyrt heller...) och erbjudanden där omkring. Paketpris går som alltid att deala, det är bara en fråga om att ge ett bra erbjudande. Försäljningen pågår ca 1 månad därefter förnyar jag dem och behåller, detta är mest en öppning för att ev kränga av lite domäner och för någon att kanske fynda. I princip inga domäner är utvecklade eller har statistik så slipper vi den frågan sen. KÖPAREN står för alla avgifter vid ev köp och transaktion. BYTE kan givetvis vara en möjlighet och om du har ett bra förslag så ta det i mail eller pm så kanske vi kan deala HÄLSA OCH FITNESS aerobicfitness.se aerobicfitness.nu bodyandfitness.se PRODUKTER fiskerullar.se tandskydd.se billigalinser.net billigakontaktlinser onlinedack.se blaackpatroner.se tandskenor.se tandvitning.se vinylspelare.se golvdammsugare.se hembiopaket.se fullformat.se bakmaskiner.se ladyshaver.se musikdvd.se cykelbyxor.se MODE, FASHION, SKÖNHET eaudeparfum.se eaudetoilette.se deoderant.se hoodie.se glittrigt.se acessoarer.se sleepwear.se badtofflor.se boxerkalsonger.se shapewear.se strumpband.se shavekit.se antiperspirant.se kajalpenna.se dagcreme.se nattcreme.se fotcreme.se hudcreme.se KROPP svettproblem.se acnefinnar.se oskulden.se penisen.se slidan.se puberteten.se klimakterie.se virilitet.se erektionproblem.se KAMERA OCH FILM filmkamera.se filmkameror.se kamerasidan.se begagnadkamera.se telezoom.se teleobjektiv.se vidvinkelzoom.se systemkamera.com KOSTTILLSKOTT albumin.se creapure.se sesamin.se koffeintabletter.se gakic.se burrito.se INTERNET OCH ÖVRIGT brollopsresor.nu orientalsikt.se seooptimering.se jobbrekrytering.se modekatalog.se prylkatalog.se (jag kommer låta denna lista ligga här som den är skriven och om jag märker att jag får för många mail med för låga priser så ska jag försöka speca lite mer, men just nu är det öppet och förhoppningsvis inbjuder till en mer ärlig budgivning) (Kan inte hindra det såklart ![]() ![]() Mail är att föredra även om PM givetvis funkar det med |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi testar lite dagen-efter-försäljning och lägger minimum bud på 100kr och ser vad som händer ^^
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen fara, burrito is da shit
![]() Inkomna bud nu på skamnivå ![]() filmkamera.se - 100kr filmkameror.se- 100kr koffeintabletter.se - 100kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jobbrekrytering.se - 300kr bjudit via pm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
NYA DOMÄNER INLAGDA:
Lägger in lite nya domäner då jag passar på att städa lite, notera dock att även om jag har sänkt min priset så hoppas jag det inte råder något tvivel om runt vilka nivåer jag rimligtvis säljer kring och att bara för att ett bud kommit in så är det ingen affär, därav ordet bud ----------------------------------------------------------------- studielån.se familjefilm.se hemmabiofynd.se deluxefashion.se vintagemode.se jeansbutik.se ryskkaviar.se oporto.se iphonefodral.se spellista.se underlakan.se chinos.se girona.se designerjeans.se champagneglas.se handbagage.se strandmode.se sousse.se designkalsonger.se pinotage.se spaochhälsa.se hantlar.se groomingkit.se kluckbutik.se iphoneskin.se adrank.se loungemöbler.se spelkontroller.se iphonecase.se enmiljon.se fortkorning.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
tandskydd.se såld
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vi fortsätter storstädningen:
hv20.se australienfakta.se usafakta.se newyorkfakta.se turkietfakta.se sydafrikafakta.se parisfakta.se spanienfakta.se pragfakta.se greklandfakta.se egyptenfakta.se dubaifakta.se tokyofakta.se floridafakta.se koreafakta.se brasilienresa.se cypernfakta.se cypernresa.se kroatienfakta.se portugalresor.se portugalfakta.se marockoresor.se miamiresor.se miamiguide.se lasvegasresor.se monacoresor.se indientravel.se karibienresa.se londonfakta.se osloresor.se amsterdamresor.se brysselresor.se frankfurtresor.se baliresa.se sanfranciscoresor.se frankrikefakta.se australienresa.se australienflyg.se spanienflyget.se spaniengolfresor.se spanienboplats.se spanienvillor.se spaniencharter.se charterpaket.se temaresa.se venezuelaresor.se hawaiiresor.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|