FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare.
Reggade för en tid sedan domänen designauktioner.se och började bygga upp en site. Kom inte alltför långt innan jag insåg att jag inte hade rätt motivation till ännu ett projekt då jag redan håller på med ett annat större projekt som tar all tid just nu. Jag tycker idén är bra och jag tror att man kan tjäna en hel del pengar på sidan (när den väl kommit igång). Tanken var att ta en hanteringsavgift för varje auktion som slutförs/läggs upp. I skrivande stund så ser sidan ut på följande vis: http://designauktioner.se/alpha/ Den är kodad i Xhtml och CSS och jag har även hunnit skriva lite grundläggande asp-kod för navigeringssystem (?visa=sidan). Flash-filer och psd-filer ingår. Flash används i bilden till höger om "Välkommen" rutan för att räkna ner... informationen i flashscriptet hämtas från Querystring. Jag vill sälja både domän och sidan i sitt nuvarande skick. Jag förväntar mig inga större summor så var inte rädda för låga bud. Dock sätter jag en minimigräns på 800 kr. Jag förbehåller mig rätten att inte sälja. Sätter inget datum på när auktionen ska avslutas, väntar in lite bud och sätter ett datum senare. Frågor tar jag via PM, inte i tråden. Buden tar vi i tråden så att inget kommer i skymundan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |