FAQ |
Kalender |
![]() |
#271 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Jimmie,
Jag har tidigare efterlyst en funktion (via mail till dig) där vi kan neka sales i klump (lika som man kan godkänna sales flera åt gången), eftersom Affiliator laddar rätt så segt tar det evigheter att neka sales en och en. Dessutom så hamnar man på sida 1 efter att ha nekat en sale, och måste sedan vänta på att sista sidan ska ladda igen (eftersom man inte kan sortera i omvänd datumordning). Det är inget jag har tid att sitta och vänta på... > SweCat, vi hade samma problem som du och det beror som Wiseguy säger på öppen keyword policy. Vi var också en tidig kund till Affiliator och fick ingen information om detta... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det är på G inom en vecka. /Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#273 | ||
|
|||
Nykomling
|
Suveränt! :-)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jimmie: Ska det ta en vecka att få svar på ett enkelt e-post meddelande gällande lösenord?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej,
Visste inte att jag fått email från dig? Skicka till jimmie.pettersson hos getupdated.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hmmm...jag är säkert lite seg i huvudet såhär en måndagskväll men jag fattar inte riktigt detta.
Presentkuriren har ett program hos affiliator. Nu har vi just dragit igång en ny butik, AmoreMio.se. Det skumma är att köp som gjorts på AmoreMio kommer med bland sales hos Affiliator. Det är ju omöjligt att någon har kommit via en affiliatelänk till AmoreMio. Det finns inga länkar än så länge ifrån Presentkuriren till AmoreMio så det kan inte hängt med därifrån. Måste ligga någon kodsnutt kvar som hängt med ifrån Presentkuriren. Och om koden ligger där så spelar det ingen roll vilken domän den ligger på? Förklaringen måste vara att någon följt en affiliatelänk till Presentkuriren. Och sedan på något annat sätt, via Google eller vad som helst, hittat AmoreMio. Och så ligger det någon cookie där som hittar koden på AmoreMio och tror att det är Presentkuriren? Ok, blir att leta kod nu alltså. Men jag kan ju passa på att fråga här i tråden eftersom det kan vara av intresse för fler. Om man har ett program hos er och vill starta ett till, får man "syskonrabatt" då? Eller måste man betala uppstartskostnad som vanligt? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Det stämmer att du troligen har trackerkoden på båda ställena och att någon har klickat på en banner för presentkuriren och sedan gått till din andra shop. Maila mig ang. AmoreMio så hjälper jag dig. MVH Jimmie |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | ||
|
|||
Medlem
|
Just nu ser man:
"Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Size of a request header field exceeds server limit." på Affiliators webbsida, och alla annonser som vanligtvis finns på mina webbsidor är borta. När är det löst och kan/kommer det hända igen? Mvh Jimmy |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Här fungerar sidan bra. och jag får upp reklam på min sida.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|