Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Proffsigt socialt nätverk inom spel söker php/sql

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2008-09-29, 14:51 #1
sasserdudes avatar
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2008
sasserdude sasserdude är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
sasserdudes avatar

Reg.datum: Feb 2008
Hej, Jag driver ett projekt vid namn Glamer.se
(namnet är preliminärt och kan komma att ändras)

Det är ett socialt nätverk för de som gillar spel,film och musik. även lite sidospår som webbutveckling,design,spelutveckling m.m.
4 bilder ligger i denna rar fil:

(Menyerna m.m. stämmer inte text mässigt, bara bortse från det och försök se layouten som helhet istället)
Nyast.

Äldre.

Undersida
Undersida
totalt finns det va 40-50 undersidor och mer kommer komma.
Så det är ett stort projekt. det är inte bara en gästbok och profil osv. Utan det är helt unika funktioner och möjligheter. Mer får du veta när du hör av dig.

Projektet har jag jobbat på i 2 års tid och ihop med några utvecklare då och då. Eftersom projektet befunnit sig i en "makeover" period där jag fräschat upp sidan visuellt och ändrat en hel del.

Nu är webbplatsens visuella i stort sett klart, det är bara lite fin putsning här och var samt några undersidor som skall bli klara i html/css.

Siten är kodad i HTML/CSS och grunderna finns klart i php så som inloggning,medlemshantering och lite annat nödvändigt som tar tid att skriva ner.

Min utvecklare hoppade av projektet då han inte hade mer tid att lägga på projektet.

Det är ca 5-7 moderatorer och 2 skribenter som är redo att hjälpa till.

Om dig:
Du skall ha 3-5 års erfarenhet av PHP/SQL.
Grundkunskaper eller mer i HTML/CSS.
Du skall ha stort intresse för spel,film och även musik.
Du skall vara intresserad av projektet och viljan att leverera och nå mål.
Du ska kunna visa upp referenser.
Du ska vara bra på att lyssna,kritisera,ta kritik och kunna jobba ihop som ett team. Vi diskuterar,pratar teorier, och utför.
Du får gärna bo nära Uddevalla men inget måste, men då är det viktigt att kommunikation fungerar.

Vad får du för arbetet?
A.Om det fungerar så blir du delägare i projektet.
(om jag känner att vi två kan fungera bra ihop i framtiden)

B. Vi skriver avtal om hur mycket du skall få, tex 20% av vinsten i ett år då vi blivit kommersiella och går kombinera med en klump summa när arbetet är klart. cirkus 10.000-15.000kr

Du får se detta projektet som ett lönande jobb i längden. För pengar finns inte i dagsläget.

Är du en person som bara är ute efter snacka eller är under 16 år och tror dina kunskaper från skolan räcker, gå vidare. Jag vill lägga stor vikt på säkerhet och kvalité.

Man kanske inte kan hitta en erfaren person mot de kompenseringar jag kan ge, men om så är det kanon. i annat fall så kommer jag lära mig allt själv och göra det senare. Men det tar tid. Men det får det göra i så fall.

Känner du dig träffad och vill utöka ditt referenslager med något stort så hör av dig.

PS: varför det är blurrat suddigt på bilderna är för att ja inte vill sätta allt för mycket material på vifft.
sasserdude är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017