FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag vill nu byta ut mitt gamla Avast och har bestämmt mig för att jag denna gång tänker betala en slant för ett virusskydd. Därför undrar jag vilket virusskydd du personligen rekommenderar? Jag har snokat lite på NOD32 då de verkar bra och populärt.
OBS! Länka inte en massa gamla sånna här trådar om det finns jag vill ha en aktuell ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nod32 är bäst, så du behöver inte snoka längre än så.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
NOD32 är att rekomendera
http://free.avg.com --> den har jag och många med mig och den silar brev bra i Thunderbird med mera. AVG tar hand om skräpbreven och rensar bort ful-filer som kommer med. Den fungerar bra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
NOD32 Antivirus. Inte den där Internet Security eller vad den heter. NOD32 Antivirius är överlägset, åtminstone när det gäller prestanda och virussignaturdatabasen uppdateras ju flera ggr per dag.
Jag har använt Panda, Norton och F-Secure tidigare (flera år sedan) innan NOD32 och man blir faktiskt förvånad hur mycket snabbare datorn blir när man byter till NOD32 från någon av dem. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Eset Nod32 här också, är riktigt nöjd över hur lite kräm det tar från burken.
Kört Norton i många år men känner att nod32 kräver mindre och gör ett bra jobb. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
McAfee Total Protection
Så resurssnålt att du inte ens märker att det körs i bakgrunden. Uppdateras och scannar datorn varje dag. Inga meddelanden som poppar upp titt som tätt så fort det "händer nåt". Gör sitt jobb i det tysta. I like. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|