FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej,
Certitrade har ju exempelfiler för PHP i deras kodpaket och en index.asp (i ASP); men inte de andra filerna. Mailade och fråga om de hade dem, men fick svaret "kör man ASP får man göra lite mer själv". :/ Vänligen PM:a eller skriv här om du har några filer du kan dela med dig av.. Tack! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Min erfarenhet av CertiTrade är att man fick en utskällning för att man ville anpassa landningssidan för kortbetalning.
Verkar vara lite av en hobbyverksamhet dessutom. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
nord84: vad söker du?
Jag har kanske vad du vill ha. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Min erfarenhet av dom flesta är att du får vad du betalar för.
Har använt DIBS då dom är mest flexibla med sitt system. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
hnn: Jo det stämmer. Man får inget gui för rapportering eller återbetalning, vilket då är nackdelen med Certitrade. Det är är då det enda också. Många kan klara sig utan det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
• Payer • Payson • mfl |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
allstars>> Tja, jo det jag söker är exempelfiler i ASP som gör ett demoköp mot certitrades-server. Alt. nån som kan implementera systemet åt mig.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag klarade mig bra på den filen som ingick? Dokumentationen som medföljer visar vilka paramuttrar du behöver skjuta in.
Förresten så finns det numera ett gui för återbetalning. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Detta formulär är inte kopplat till något system utan det är typ Bill själv som gör åter-transaktionerna. Och jag tyckte också att de exempelfilerna var fullt tillräckliga. Exempelfiler för PHP och ASP Hör av dig om du behöver hjälp. Det skall inte ta mer än en timme att implementera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
|
En god nyhet, tycker jag själv iaf.
Citat:
|