FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej
Jag har kommit fram till att de är webben jag vill syssla med som framtida jobb. När jag tittar tillbaka på det intresset jag har haft längst och det jag alltid fallit tillbaka på så är de programmering / webbutveckling. Och nu undrar jag om du har någon bra erfarenhet om högskolor och om du gått på någon bra högskola du kan rekommendera? Jag vill gå någon högskola som erbjuder hela paketet eller där det iaf finns hela utbuded från programmering, design och utveckling av webbsidor. Gärna även något utbud som rör eget företagande. Även, men inget måste försäljning på webben. Det jag vill läsa är alltså: - Programmering (i php) - Design - Webbutveckling (Om inte de rent av är programmering, design och utvecklande av webbsidor?) - Företagande - Försäljning på webben - Finns det något mer som kan vara intressant som jag missat? Vet du någon bra högskola som du eller någon annan har erfarenhet av? Skriv gärna en rad och berätta samt i vilken stad den ligger i. MVH Fredrik-s |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
www.hgo.se där har dom bla avancerad webbutveckling, jag gick det programmet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kika också på KY utbildningar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tar upp den här tråden igen, och får tacka för de svaren jag fått hittills. Har googlat runt lite och förstått det som så att man inte lär sig bara ett språk. Utan man lär sig programmeringssätt från grunden och de i sin tur hjälper en i det flesta språk, rätta mig om jag har fel.
Vill gärna ha tips på specifika kurser och skolor som du gått, eventullet hört ska vara bra. Jag är öppen för KY utbildningar lika väl som för Högskola. Även fast jag har programmerat endel i PHP, MySQL, HTML, CSS så vill jag ha något grundläggande där man börjar från noll i kunskapsnivå. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|