FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Snacka precis med min syrra som hade beställt kläder från modeakuten.se den 15/8, nån dag efter beställningen dök en text upp på hemsidan att
" P.g.a Sjukdom och flytt kommer era beställningar att dröja en aning, vi ber er ha överseénde med detta. Vi kan tyvärr ej heller svara på mail dom närmaste dagarna.". Min första tanke var att den som ägde sajten verkligen tänker på sina kunder. Nu har det gått ca en månad sedan texten kom upp. Syrran har skickat fem stycken email men inte fått något svar. Dock så har hon noterat att under denna månad så har åtskilliga produkter lagts till i shoppen. Nu börjar jag ana lite ugglor i mossen.. Någon som har hört något om shop tidigare? Eller du som äger den kanske finns här på wn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tja, det är ju en enskild firma så det borde ju vara relativt enkelt att ta reda på vad som händer. Organisationsnumret står ju under "Företagsinformation".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jo jag känner till hennes enskilda, kreditkontroll gjord. Var mest ute efter att höra om den blytunga bruden fanns här eller om nån annan hade hört något om shoppen?
Tack för hjälpen iallafall |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det jag menade var ju att du med hjälp av hennes personuppgifter kan hitta kontaktuppgifter antingen till henne eller till familjemedlemmar/sambos. Ratsit + eniro är din vän.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du berättade inte om vilket betalsätt som valdes? Om hon har betalat med kort är det ju illa, annars är det väl ingen fara på taket - om än fruktansvärt irriterande och illa skött.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Kort pröjsa hon med! Jag ska ta en tur nu och hälsa på i butiken!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Berätta sedan hur det gick!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Man ska inte kontakta familjemedlemmar då det ses som trakasserier.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tror att hon/han som driver butiken har blivit allvarligt sjuk helt enkelt, vilket resulterar i att allal som handlar drabbas.
Sedan är det synd att butiken inte har en backup-plan och låter någon ta hand om beställningar, även om en "grön" person är inte lika effektiv är det bättre än något. Fast att om nya produkter lagts till, låter det lite underligt. Att informera kunderna skulle inte heller vara en dum idé. Jag bara menar att det behöver inte ligga en hund begraven. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|