FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har bett ett par WN-admins att radera en av mina trådar i "Förmedling av jobb och tjänster" utan att få någon respons. Vem bör jag kontakta?
Anledningen att jag vill radera tråden är för att tjänsten är tillsatt för länge sen och jag vill inte att informationen ska vara tillgänglig eller sökbar längre. Länk till tråden ges över PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nu är ju det här ett forum, så man kanske inte kan förvänta sig att få sådan support...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte sett något pm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har inte fått någon info. Du kan ju dra ett PM så vi vet vad det handlar om.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Administratör
|
Jag har inte heller fått något PM...
Edit: Men jag tog mig friheten att leta upp tråden det förmodligen handlar om och tog bort den. Var det "Söker Joomla-kunnig för ett fådagars-projekt"?
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Verkar för övrigt som att tråden har tagits bort enligt önskemål. Du vet, så som det fungerar på de flesta andra seriösa forum... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag borde helt enkelt ha PM:at fler moderatorer när jag inte fick svar av de första. Då vet vi det. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|