FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Jag behöver hjälp av någon som gärna har åtminstone grundläggande kunskaper inom aktie- och fondhandel - eller som genom research ändå kan hjälpa mig. Uppdrag:Skriva texter om olika former av värdepapper och handel med dem. Även bloggande på en sajt med sådant innehåll är mycket intressant! Ersättningsförslag: 100 kr/text om ca 400 ord (och uppåt) ÖvrigtF-skatt är en fördel Kontakta mig om ni är intresserade eller har frågor om uppdraget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Trodde knappt det var sant när jag läste detta!
Att få betalt för det jag älskar att göra? (analysera ekonomi that is!) Jag har sedan jag var riktigt liten suttit klistrad framför ekonominyheterna, först förstod jag inget, men jag förstod så mycket att när det är super coolt med börsen! Företag som sälj och köps flera hundra gånger i minuten! WOW! Nu när jag är äldre så håller jag fortfarande på med börsen, men driver också mina egna firmor och engagerar mig i nationalekonomiska frågor. Jag tycker om det mesta som har med ekonomi och göra helt enkelt! Har fyllt 18 år den andra juni. F-skatt finns. Flera frågor eller andra saker som du behöver veta? Kontakta mig; [email protected] (är oftast inne, om jag inte är inne svara så skriv i alla fall så svarar jag när jag återvänder) eller; [email protected] Hoppas på att få skriva MYCKET! :-) MVH// Adrian Larsson |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Behöver fortfarande hjälp med ekonomirelaterade texter.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|