FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ical täcker inte riktigt allt jag behöver, eller så är jag ypperligt kass på att använda det programmet..
Hur som helst, jag vill gärna veta om någon sett eller använder ett mer omfattande planeringssystem för just mac, gärna i ett enda program också. Nu flummar jag bara ut lite önskemål: Kunna planera projekt och knyta ihop med andra projekt, lägga in länkar etc. Helst både som notes och i kalender form med larm, påminnelse etc. Gruppera tankar, scheman, etc med varandra och lätt hitta dem igen.. Synca med mobil etc vore guld såklart Kunna få upp en summering vore kul, så man kan "zooma" dag, vecka månad men även kanske få en listform Jag vet att det är en jäkligt ospecad lista men det jag är ute efter är att ersätta kalender, filofax, postits, telefonkladdpapper, domänplaneringar, hemsidestankar, framtida projekt etc till ett enda ställe... mitt liv skulle vara väldigt mycket lättare att hantera då haha ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Kika på iCal Server som finns i Leopard Server. Kanske inte täcker alla behov, men den är suverän
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tackar, ska kollas upp!
|