FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Gourmékock 3 år på gymnasiet, jobbat en massa i bar med. Sen omutbildad till programmerare, 2 år KY i Sundsvall. Nu jobbar jag som Support/databas ansvarig på TietoEnator/Probroker i Oslo.
Har eventuellt lite planer på att läsa mer ekonomi om några år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
50p. Datavetenskap, LIU (gjorde andra roligare saker än att plugga där under de åren.
![]() 120p. Medieteknik, KTH (rev av en examen på KTH för att ha beviset. Ganska värdelös utbildning. Kanske har blivit bättre nu, men rekommenderar istället LIUs Medieteknik). Använder inte utbildningarna så mycket. Är självlärd på det jag gör på fritiden i min egna firma, sen jobbar jag även heltid på SEB med systemförvaltning och affärsutveckling. Fick mest i bagaget från LIUs Datavetenskap gällande programmering och logiskt tänkande (riktigt bra utbildning) och övriga aktiviteter i Linköping gav rikligt med ledarskap och gruppsamverkan. Kände dock att den utbildningen var lite för teoretiskt för mig. Linköping har annars det bästa studentlivet enligt min mening. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Nykomling
|
3 årig gymnasieutbildning, "Media" som det så fint hette när det väl begav sig 1997
![]() Sågs som "klipp & klistra-linjen" bland många :P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Informationsteknologi - kantidatexamen i datateknik
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gick samhäll-ekonomi på Värmdö Gymnasium, för en sådär 10 år sedan. Kuggade ekonomin rätt så hårt eftersom jag skolkade och lärde mig själv Internet. Utmärkte mig istället som första elev att bli avstängd från all datoranvändning på skolan. Jag var 1337 innan begreppet myntades
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Medlem
|
Master - International Project Management (Chalmers)
Examen från Chalmers - Maskiningenjör |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Bachelor i elektronik från KTH. Det var 3 år semester så jag hann starta upp 2 företag.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|