FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
-> Inställningar -> Vidarebefodra -> Skapa filter -> E-post = [email protected] -> Nästa -> Välj vidarebefodra till = [email protected] (eller någon annan om det studsar) samt klicka i "radera det". Done. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Geneva:
Jepp, så länge inte polisen ljög för mig för ett par år sedan, eller att inte lagen ändrats sen dess. För ett par månader sedan var det ett svenskt företag i Halmstad som spammade sönder min mailbox. Deras spamserver fakkade upp helt och skickade 20+ kopior av precis samma mail innan jag öppnade min mailbox och kunde ringa upp dem. Chefen var på nåt babysim en fredagkväll kl 18:30, men jag brydde mig inte alltför mycket. Han fick dra ihop sitt teknikergäng och efter ett par timmar ringde han och förklarade att det blivit något fel mellan min privata mailserver och deras.. Jag sa bara att ingen annan har lyckats få samma problem.. Ett par dagar senare gjorde de samma sak igen. Jag ringde såklart upp direkt igen och skiten slutade. Sen begärde jag nån form av ersättning och fick lite biocheckar hemskickade. Han tog också bort alla uppgifter de hade på mig. De hade köpt nåt adressregister av nån.. Så, som jag nämnde innan - om ett svenskt företag spammar. Lyft luren och ring. De kommer bli så jäkla paffa att någon ens bryr sig att de inte vet vad de ska säga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha, det var som fan. Någon som kan bekräfta detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
|
Jag har oxå ringt hem till ett antal spammare, även telefonsäljare som ringer och lägger på luren efter 2 signaler. Jag slår upp nummret, kollar vem som är VD och ringer hem och spammar hemtelefonen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Andrahand.se verkar vara riktig skojjare det där, dom spammar min fru också.. I deras mail står det:
Om du vill ta bort ditt konto så måste du logga in med dina användaruppgifter, på "Min Sida" väljer du "Avsluta Medlemskap" och följer sedan instruktionerna. Ditt konto och dina eventuella annonser kommer tas bor Dock i detta fall så är kontot avslutat och dom bara forsätter. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|