FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, när man sitter här uttråkad men inte orkar bry sig om att arbeta, då ploppar idiot-idéer som denna upp...
Så, dags att prova, skapade [email protected] (nej, jag är faktiskt inte full nu) och ska trycka dit varenda utskick och nyhetsbrev jag kan hitta... Hjälp gärna till, målet är helt enkelt att få in så mycket e-post som tänkas kan. Fast någon av er andra kanske redan gjort det här bakom ryggen på mig? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skall det vara legitima mail eller kan det vara vad som helst? Inga problem att sätta ett script som skickar 1.9MiB filer i klumpar om 100st åt gången?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Jag kan omdirigera lite spam till dig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
Legetima spamm :P
Fast den kommer nog plocka stor del och kasta det i skräppost. Bara skriva ut mail adressen på alla bloggar och forum så skall du se att den blir sönderspammad. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lite som den här studien på effektivitetsgraden på spamskydd för mejladresser? Alltså hur man stoppar spindlar från att läsa mejladresser, inte spamfilter. Nine ways to obfuscate e-mail addresses compared
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Citat:
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag gjorde en liknande sak.
Tror jag fick ungefär 110 e-post dagligen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Well, de senaste tre dagarna har bara gett 297 mailkonversationer (några mail har faktiskt klumpats ihop, orkar inte räkna dem), summa summarum är:
Citat:
Någon som vill hjälpa till att öka trycket? Lägg till i vilken maillista du vill, publicera adressen var du vill och försök dränka den på vilket sätt du vill :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Gissar att den helt plötsligt en dag är borttagen av Google. De har nämligen rätt att ta bort konton utan förvarning enligt deras avtal.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
skickar en massa dit=)
|