FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag förstår inte, läst alla inlägg 10 gånger nu (Tredje sessionen sen igår kväll). Vad var skämtet? Om det nu var något.
Sorry för OT. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
HAha @ Telia, över 20k om man tar iMaxi hahaahah säger jag bara. wimpey fått nåt bud än?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
typiskt telia, allting är dyrt med telia. Dyrt att skicka sms till telia-telefoner, dyrt att skicka från, dyrt att ringa.
Men bäst täckning så jag har telia på min mobil ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Tycker det är ganska oproffisionellt av Telia att länka till Youtube på deras sida. :P
http://www.telia.se/privat/produkter_tjans...entre_storpuff1 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
om du inte fått sålt den testa nischade sajten diniphoneblirminiphone.se enbart iphone relaterad köp/sälj
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Telia borde ju ha kapacitet att göra det själva ja
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
ztream menar nog att det uppenbart att det INTE är en 3G-telefon som säljs för det priset! Han ironiserar nog över att hnn inte förstått detta genom att erbjuda honom ett ännu "bättre" pris för en 3G (som ju kommer att vara betydligt dyrare att köpa hos Telia om någon vecka). Han menar nog att denna typ av onödiga och uppenbara kommentarer kvalificerar skribenten till forumtroll om han inte lägger av med dem! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
@ WeaZear: Nepp, jag har inte fått något bud ännu.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|