FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
- men det kanske räknas som kidnappning då ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ingen som reagerat på att det här är egenreklam ännu? Oavsett vem som skickar in nyheter och till vilket syfte tycker jag inte man ska skicka in sin egen sida om inte en nyhetssida tagit upp nyheten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jag har bara haft en liten del med projektet att göra och anser frågan i sig vara tillräckligt viktig. Jag ser ingen som helst personlig vinst med det hela, förutom att jag givetvis skulle bli glad om e-post också omfattades av postlagen.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller också med om att det är klar egenreklam. Det funkar inte om man ska börja göra undantag..... Det är i vilket fall som helst definitivt inte stort nog för att klassas som nyhet.
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har skrivit under, dock har ni skrivit lite fel :P Ni skriver i jämförelsen att det är som att sprätta upp alla brev. FRA läser väl bara igenom de brev som kommer från utlandet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om du skickar ett mail till grannen och någon av er t.ex. har en hotmail adress så skannas det av FRA... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
är det bara jag här i denna tråd som tycker först att detta inte är ett inlägg för nyheter samt att jag inte ser vitsen i att ens besöka sidan?
Vad erbjuder denna sida som inte alla andra gör och som http://stoppafralagen.nu gör? Som jag sa innan flytta tråden till en mer passande kategori |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|