FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Startade ett internationellt forum för 2-3 veckor sedan, har fått lite mer än 100 medlemmar. Jag vill förståss ha massvis med fler, så jag undrar hur man ska få medlemmar till ett forum, vad kan ni rekomendera? Finns det något bra sätt, köpa trafik eller liknande?
Det är ju kanske inte så lockande att registrera sig i ett forum med 100 medlemmar, hur ska jag göra för att få fler? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Får man fråga hur du fått dessa 100 på 2-3veckor? tycker det är ganska bra faktiskt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är väl som med allt annat. Finns ju tusentals liknande forum runt om på nätet. Gäller att erbjuda besökarna något unikt för att de ska bli intresserade av just ditt forum. Frågan är bara vad det skulle kunna vara. En resa kanske? B)
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Bästa tricket är väl att ha informativa trådar, se till att dom är väl indexerade utav sökrobotarna .. då får du trafik på det sättet.
En sökning på site:www.devppl.com returnerar 7 träffar. Det kan antingen bero på att du inte hunnit bli djupspindlad ännu ( skaffa mera inlänkar så går det fortare ) eller att du helt enkelt har kassa länkar ( javascript, dynamiska urler osv ). http://www.google.se/search?hl=sv&ie=UTF-8...3%B6kning&meta= |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||