FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Jag menar inte att jag drar några slutsatser av det utan bara en bild som svar på en fråga i tråden. Citat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det verkar ju trivialt att google klarar av att hantera flera separatorer i rad.
För övrigt räcker det med att citera auktoriteter. Matt Cutts skriver: "If you have a url like word1-word2, that page can be returned for the searches word1, word2, and even 'word1 word2'." Det är ju rätt självklart. Och det är också poängen med att ha bindestreck i url och även i domäner. Men han skriver inte att man skulle få fram samma sida även på sökningen "word1word2". Vore det så skulle han nog skriva det. Om det vore så att du kan leda det i bevis vore det en större upptäckt inom sökmotorforskningen. Edit:stavning |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Citat:
"videopost" och "neardeath" och du får för dig att då "måste" länkarna till de sidor Thomas och jag visat upp innehålla just dessa sökord. Jag gör då diverse variabler med punkter och bindestreck i allanchorsökningar för att visa att allinanchor inte är tillförlitliga ... men du ger inte upp!? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Off topic: Shit, hur många domäner har du och ur mycket pengar har du lagt ut på dem?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
|
Citat:
|