FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Nykomling
|
Inte egenreklam, sökande av tjänst, vilket måste vara tillåtet i "Förmedling av jobb och tjänster" om jag inte missat poängen med den helt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Förmedling av jobb och tjänster är till för de som söker folk.
Vad är det egentligen du är ute efter?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Nykomling
|
haha, benhårt ska det vara, men är det reglerna som gäller så får jag vänta tills jag kommit upp i 100 innan jag erbjuder er jobb... logiskt, eh ja...
![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Administratör
|
Vill du utannonsera ett specifikt uppdrag eller tjänst bör du göra inlägget under forumet Förmedling av Jobb & Tjänster.
Vill du göra allmän reklam för din egen förmedlingssida förbjuder vi det oavsett antal inlägg enligt regeln om egenreklam. Att din adress inte blir en länk innan 100 inl'gg beror på att WN annars skulle få mycket problem med pagerank-inlägg. De allra flesta som du kan tänkas vilja nå, såsom du redan sett i denna tråden, kan faktiskt känna igen en URL och sedan kopiera eller skriva in den i adressraden.
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Du lär dig snart reglerna, och när du varit med lite längre kommer du också uppskatta dem. Jätteskönt att slippa spaminlägg och egenreklamsinlägg faktiskt. Och de stackare (eller tja...dumskallar snarare) som försöker sig på att under falsk identitet rekommendera sig själva blir som regel avslöjade på en millisekund. Men ha en bra dag du med, och välkommen! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|