FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Webbshop med unik design till Entencia.se köpes. Koppling till visma 1000 och de vanliga funktionerna önskas som bla. nyhetsbrev mm mm. Referenser krävs. Max bet tot 10000:-
E på semester tom 12/6! Svarar efter det. MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Att få en skräddarsydd webbshop för 10.000:- tror jag kan bli svårt, men jag rekommenderar dig att kolla på färdiga lösningar på Google: Webbshop.
Lycka till. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
eliasson: finns det NÅN tråd inne på köp och sälj som du INTE skitar ner
med dina kommentarer etc?!?! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
var väl inge fel på hans kommentar? jag tror också att priset blir svårt, men samla in offerter och spela dom mot varandra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Eliassons kommentar är väldigt relevant i mina ögon. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag ger honom ett gott råd och förklarar att han antagligen kommer få det svårt att få en fullständigt, skräddarsydd, webbshop för 10.000:- Samtidigt så rekommenderar jag honom, genom att länka, att kolla över färdiga lösningar som både håller nere hans kostnader och tid. Om du har något personligt problem med mig så tar jag gärna det i PM - men du behöver inte smutskasta mina inlägg i samma tråd, som dessutom skapar OT, då jag faktiskt försöker ge konstruktiv kritik eller ge tips och råd, vilket jag märker att de flesta andra också tycker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
eliasson...
Jag gör ju precis samma sak =) Försöker ge dig lite "konstruktiv kritik" så att du KANSKE nångång inser att det är rätt onödigt att besudla köp och sälj-trådar med dina kommentarer! Men tills dess så har jag bättre saker för mig så "du vinner" I rest my case! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|