FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Läkarmissionen lurad av Google
Läkarmissionen får väl ta och lära sig hur AdWords fungerar, så slipper dom ha sin annons visad på den sidan. Dom har inte blivit lurade. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag kan ju tänka mig att ägarna till domänerna kan casha in en hel del idag med så mkt gratisreklam. Märkligt att media kan skriva ut adresserna när det handlar om sånt här men oftast inte när de skriver om någon nätentreprenör eller liknande. Saknades bara att de var länkade också..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Ja, det är väldigt mycket RTFM över detta påstådda lurendrejeri.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Haha komiskt.
Citat:
Det här visar hur lite Conny kan om marknadsföring: Citat:
Men nu vet jag! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Vi minns väl skriverierna tradera fick när de var som värst på Adwords eller ?
Skrevs ju spallt kilometer om det och vad krävdes för att få det då jo att man reggade att man ville synas på alla sökord från a till ö och sedan att man återstartade/laddade upp nya kampanjer då Googles kvalitetsalgoritmer för adwords släckte ner dem efterhand. Simsalabim så har profilering och en massa debatt lite här och där. Kan tillägga att det var då inte vi som hjälpte dem det, vi skulle aldrig göra det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är rätt många som använder Google:s produkter som inte tar sig tiden att lära sig allt och därmed missar en hel del möjligheter och även tråkigheter.
Denna sökfras är mitt favo för att få kunder som har bred matchning på Google att fatta vad det kan innebära. http://www.google.se/search?hl=sv&q=resef%...3%B6kning&meta= Efter denna så fattar dem galoppen lite bättre om man säger så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Bra poäng Finnmera, tror som du att de flesta som köper sökord har dålig koll.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|