FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
testar
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Skulle vilja ha en amerikansk host som tillåter .se-domäner, samt flera domäner på samma konto...några förslag där?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
När du säger att du vill ha flera domäner på samma konto antar jag att du menar sajter och inte domäner? Kolla med HTTPME.COM, där kan du hosta hur många sajter du vill på samma konto. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
HTTPME var dock lite för dyrt...jag har inga egentliga krav på att hosten ska vara supersnabb, allt jag behöver är möjligheten att hosta mina siter i usa. Behöver inte hur många som helst heller, utan 5st räcker. Överväger annars att slå upp en burk och ha stående här hemma där jag har siterna, kanske mer prisvärt i längden Vad tror ni? Finns det någon billig host där jag kan ha mina .se-siter? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Det går ju att som svenskt webbhotell via paypal begära kostnaden i dollar. Om man nu inte måste ha ett webbhotell i USA. Nåja, bara en tanke. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Du menar att jag t.ex registrerar hos crystone, och begär att få betala via paypal, i dollar. Men borde det verkligen göra någon skillnad? Det är ju fördelaktigt om man förutsätter att dollarn kommer att fortsätta sjunka och sjunka framöver, annars tjänar man väl inte så mycket på det. Ex om dollarn inte fortsätter att sjunka. Crystone tar 60kr/månad. Du ska betala $10 via paypal. Du betalar $10 (=60kr) Ex om dollarn sjunker: När du faktureras är dollarn 6kr När du betalar är dollarn 5.80 kr Är det det som är tanken, eller har jag missat något? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Lämnade dock Dreamhost för dåliga responstider till Norden. Annars ett j*vligt schysst webhotell. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Han behöver då inte vända sig till amerikanska webbhotell eftersom svenska webbhotell också kan debitera sina avgifter i dollar via paypal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Du pekar bara om din .se.-domän hos nic till det amerikanska webbhotellets DNS:er. Förstår inte allt prat hit och dit om att "flytta" domäner. Är inte detta ett forum för proffs ? Edit : Hostgator accepterar PayPal |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|