FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hej!
Om någon här har något nyhetsbrev med många tusen medlemmar är jag intresserad att köpa ett utskick, DOCK dock dock får det inte vara spam mejl utan de måste ha accepterat att få reklammejl! En till sak, är det någon community med massa minderåriga så spara oss båda tid genom att inte kontakta mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Skulle vara bra att veta vilken målgrupp du söker. Är målgruppen småföretagare exempelvis intressant?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Jag har bara 1 regel, inge kids. D.v.s. inge lunarstorm-nyhetsbrev. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
|
|||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Dock jävla billigt blev det, hade kunnat tänka mig betala det dubbla. En sak är säkert, inge lönsamhet att bedriva nyhetsbrev iaf om du inte får hela förtjänsten på försäljningen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mobajl och Starmobile ( tillsammans över 90 tusen medlemmar) kan du skicka ut nyhetsbrevs-reklam genom. Bra pris utlovas då vi detta inte är våran primära inkomstkälla.
Hör av dig om du är intresserad av ett bra och billigt marknadsförings-sätt. Ps. Breven går att rikta geografiskt samt efter ålder(fn 25% 18år+) Mvh, Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Haghjoo eller någon annan: Utan att få veta vilket nyhetsbrev, skulle jag gärna veta vilka summor det oftast kostar att göra reklam i ett nyhetsbrev? Brukar det ge bättre trafik än vanliga banners på sidor?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi har ett nyhetsbrev med 11.000 medlemmar mellan 15-25 år. Enbart musik/festival intreseserade..ifall det kanske kan va nått.
MVH Fredrik |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|