FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Komplett datingsajt inkl. domän säljes.
Ett av branschens absolut bästa namn: www.datelife.se Sajten är en betalsajt med möjlighet att koppla till paypal och sms-funktion, därutöver finns reklamintäkter. Sajten har alla de senaste funktionerna såsom video, blogg m.m. Datelife.se har mycket låga driftskostnader och har legat 1-3 på google sökmotorer vilket är otroligt bra. Namnet datelife.se och bra marknadsföring har borgat för detta. Perfekt för företagsam person/familj att driva vidare. Datelife.se är som sagt ett av branschens klart bästa namn både internationellt och i Sverige eftersom följande är registrerade: www.datelife.se www.datelife.eu www.datelife.biz www.datelife.info Admin, källkod, design, domännanmnen samt den befintliga användarbasen medföljer i köpet. Sajten är skriven i PHP Pris: Budgivning. Startar på 19 000 kr. Communityt säljs av en privatperson alt. företag. Alla bud tas till [email protected] Säljaren reserverar sig att säga nej till ett slutbud som anses vara för lågt. OBS! Endast seriösa köpare. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
datelife.se funkar inte?
edit: nu funkade den. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Under 200 medlemmar totalt, en hel del utländska, och en övervägande del från västsverige, JAG skulle dra åt mig öronen. Dessutom, jag har ingen erfarenhet av datingsidor, men det tycks mig som att flertalet av profilerna är väldigt slarvigt skrivna, lägger man inte mer tid om man nu verkligen vill träffa någon, Det känns också oseriöst...men allt det där kan såklart en eventuell köpare se själv..
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|