FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
http://minreligion.se
Har gjort en hemsida där man kan skapa sin egen religion. Vad tycks? Vad är dåligt? Vad skulle kunna förbättras? Någon funktion som saknas? Skulle designen kunna bli bättre? Jag skulle även vilja veta, om någon har några idéer, hur och var jag skulle kunna marknadsföra och göra reklam för sidan. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kanske ha lite info om de religionerna som har de flesta anhängarna? Då får du info som kan vara trevlig för besökaren och en väg in genom sökmotorerna
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
lite mer funktioner kanske:P se medlemmar, vilka som är med i religionen, forum m.m.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Ha med en diskussionsdel för varje skapad religion där du låter användarna diskutera just den religionen, som en mer utvecklad kommentarfunktion.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
En unik logga samt andra färger tror jag skulle göra sidan bättre. Jag skulle vilja ha högre kontraster.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Gud vilken rolig sida, den kändes ju extremt unik/glad...
![]() Var är färgerna? Var är bilderna? Var är det glada/ledsna? Kom igen, bättre än såhär kan du! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Ska fixa så att medlemmar kan gå med i en religion, så man även kunna ta ut info de mest populära som christian@eventkoll sa. Citat:
Citat:
Citat:
Ska försöka hitta något roligare färgschema och göra en riktig logga, men jag är inte världsbäst på design om vi säger så, så jag vet inte hur snyggt det kommer bli. EDIT: Varför fungerar inte mina citat-rutor? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Ang. sidan: Tycker att iden är kul, har till och med en potential att bli ett onlinespel. Webbläsarspel av typen management/sims. Man får poäng på att värva medlemmar, starta sekter, bygga kyrkor, skapa riter/myter/traditioner, starta religionskrig mm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rolig ide faktiskt
![]() En logotyp vore inte fel, inte heller ett diskussionsforum ![]() Edit: Samt fyll i: <meta name="description" content="..." /> <meta name="keywords" content="..." /> |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|