FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Låter som en bra idé Jon. Och jag tror jag vet vilket forum du fått idén från
![]() Och det är klart att vi användare drar nytta av om det går bra för ägarna. Om intäkterna ökar kan de ju spendera mer på marknadsföring, utveckling osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
Jag hjälper dock till en hel del massa likaså alla andra admins & moderatorer. (Sådär nu sa jag ifrån mig ev. ansvar ![]() För att återgå till topic Finns det något praktexempel på en site som kör med denna modell(URL tack)?
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
En av de siter som använder detta flitigt är gofuckyourself.com (tror det är sidan alla syftat på i texten
![]() Det är ett amerikanskt XXX forum (ett WN för adult business) Om jag inte missminner mig var Passagen och DI involverade i liknande saker. De körde "Passagen presenteras av Vodafone" och halva sidan ombyggd med Vodafones färger, annonser, och mycket mobilt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det räcker väl att man måste stå ut med sånt på ställen som gfy!!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som sagt - snyggt placerad reklam kan hjälpa de med nya idéer att komma igång. Och reklam är inte enbart av ondo.. man får ju ta del av erbjudanden också
Jag tycker det är en bra idé som sagt. Men det får självklart inte bli så mycket exponering av ett företag så att forumet drunknar i banners.. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|