FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Är siten enligt rubrik värd något? Det enda som kostar är .nu-domänens årsavgift. Gratis hosting och email funktion. Stats kan man se genom att klicka på länken nere till vänster. domännamn + den fantastiska siten ingår. svarar gärna på frågor... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
du kan börja med att lägga upp mer statistik. besökare per dag, användare, inkomster, PR osv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
hehe... man kan minst sagt säga att siten ligger i träda.
Lite info: Inkomster Den har dragit in 78kr via tradedoubler. Totalt. Mailtjänsten som används tillåter att varannan banner när folk läser mail är ens egen (=Tradedoubler för mig). stats: Det jag har är det som syns på http://counter39.bravenet.com/index....num=3288336452 Dvs ca. 20/dag (länken nere till vänster på sidan i fråga). Det blev ett himla uppsving i och med denna tråd ![]() från who.is: Record last updated on 01-Nov-2007. Record expires on 03-Nov-2009. Record created on 03-Nov-2000. För er som är lite yngre så är det tiden då bl.a. hotmail erbjöd 2MB (och jag 6MB). Tror inte ens M$ ägde hotmail på den tiden. och gmail var nog inte påtänkt... Såg en gång tjänsten hotmail.se (oxå gratismail) och ville göra ngt liknande, så det blev denna. Om ngn är intresserad är det kanske inte befintlig Return On Investment som ska ligga till grund för bud. Möjligen kan den kreative se något värde i 3000+ reggade användare och det lite roliga domännamnet? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Rättning: tror tjänsten jag såg kring millenieskiftet hette hotbrev.se, ännu roligare i mitt tycke.
PR: När siten var ny la jagf upp den på div FFA länksidor (Free For All). Det är allt jag kan komma ihåg. Ni som PM:atJag vet inte riktigt vad jag ska sätta för startbud, men eftersom jag inte fått något konkret svar här sätter jag väl 5000kr, mest som provokation. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|