FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag gillar tempot, även jag hade fördomar om "stockholmare" innan jag flyttade hit, fördomar som naturligtvis inte stämde. Sen består ju Stockholm av typ 50% hitflyttade människor från hela Sverige.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag byter tunnelbana vid centralen varje morgon och njuter faktiskt lite av att jag lyckas
behålla lugnet trots all stress runt omkring. Känns lite som att "fan vad skönt att jag inte är lika stressad som dom". Fast stockholmare som man är så händer det ju ibland att man själv är stressad och då är det skönt att alla andra redan håller ett högt tempo. :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Oj vilken diskussion det blev, verkar vara ett känsligt ämne det här
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Älskar naturen i Norr.
Älskar möjligheterna i stockholm. Älskar folket i och kring Göteborg. Älskar sommrarna och atmosfären Skåne. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag tycker inte stockholmare är stressade, kanske för att jag är uppväxt här?
Jag vill inte kalla det stress, men storstadsmiljö, alla kanske har lite småbråttom pga av att det är så mycket folk och det är så mycket man ska hinna med. Jag älskar Stockholm men har dock inte varit i city på två månader. Vill ni känna på stress åk till NY, London, Madrid, Rio de janeiro.. Hong kong eller Peking tror jag dock är stressigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni får komma ut till Värmdö i Stockholms Skärgård. Där kan ni få andas
![]() |
||