FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
http://www.railsplayground.net/ som dessutom har personal som faktiskt begriper R-O-R. Ett snällt brev till supporten så fixar de det mesta när man klyddat till det. Och klydda till saker kan man verkligen göra enkelt i R-O-R... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Ser riktigt fint ut på pappret. Generös spec och bra priser. Men att det är hostat i staterna känns som en nackdel också när det kommer till accesstider osv. Hur upplever du att accesstiden är? Har du möjligtvis en länk till en sida som är hostad där? Så att man kan spana på accesstiden? Vad har de för svarstider på supporten, har de bemanning dygnet runt? Tack på förhand! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
De stödjer självklart RoR, och de använder själv RoR! Supporten är snabb och korrekt. Jag har driftsatt flera RoR-applikationer utan problem. mvh Perherman |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Av någon anledning känns det inte riktigt korrekt med site5.
De erbjuder 7.5TB i trafik för $5 i månaden. Bjuder de på några servrar eller vilken delad host pallar den trafiken? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag har mina domäner på site5.com. Jag letade länge efter ett webbhotell som stödjer RoR, låg hos Loopia, frågade och de sade att de inte hade det i planen just nu i alla fall.
Site 5.com har mycket bra och snabb support, och bra priser. Sidor som ligger där: www.massmarket.se, www.massmarketing.se, www.claphaminstitutet.se, www.perherman.se, www.stenografi.se (de två senare är Ruby on Rails CMS:er) Är någon intresserad kan ni teckna ett konto på prov via www.massmarket.se. (Vi har våra erbjudanden i första han för mindre organisationer och föreningar) mvh Per-Olof |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Nykomling
|
glesys.se har det.
|
|||