FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som känner till någon tjänst som kan ta emot MMS i tyskland, och skicka vidare dessa till oss via webben.
Eller något tyskt forum (Tysklands WN?) som man kan ställa frågan vidare i? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror kankse lite på vad du är ute efter. Kolla med cellsynt.se - mycket trevliga och bör kunna hjälpa dig.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Säger som jonny, hör med Cellsynt. Dom kan leverera MMS i Sverige och troligen i Tyskland. Dock tror jag inte att dom har möjlighet att ta betalt för MMS:et ännu. Men det skulle vara på god väg när jag talade med dom sist.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipset, Cellsynt håller nu på att kolla om det fungerar, dom stödjer det inte rakt av så det är ingen självklarhet.
Några fler förslag? Eller på andra platser att ställa frågan? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyvärr så kunde inte Cellsynt ordna detta. Verkar som att jag behöver en tysk operatör, men jag har inte lyckats hitta det hittills. Några förslag enligt ovan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Min tyska är i princip icke-existerande, men jag tycker att det verkar som om man hittar några leverantörer med en sökning på "premium sms" på google.de. Annonserna borde ju speciellt vara intressanta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Sök på empfang von mms ("mottagning av MMS") eller bara empfang mms, . smskauf*en.com , synap*sy.de hittade jag t.ex., men verkar finnas en hel del. På synapsy står det t.ex. Weiterleitung eingehender MMS an Kunden-Applikationen, vilket väl låter ungefär som det du vill göra? Babelfish säger: "Forwarding of detailed MMS at customer applications". Inget ont om tyskland, men en hint är att de brukar inte vara sådär uppsjungna på engelska direkt. Fast är det teknisk lingo kanske det är lite lättare förstås.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|