FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ett liten community med typ 50 medlemmar. Sidan är besökt av alla medlemmar minst 1 gång i veckan.
Sidan har pagerank 2. Det är en första sida där det helt enkelt bara finns att "logga in". Men, så funderar jag. Eftersom sidan har pagerank 2, kan jag tjäna något seo mässigt om jag länkar till mina andra sidor? Communityt är väldigt privat och går inte se andra sidor än första sidan om man inte är medlem. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ja. Alla länkar har ett litet värde för sidan dit länken pekar. Värdet är dock ganska begränsat om den sidan som du länkar ifrån är så gott som tom.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Menar du andra siter (webbplatser), eller sidor på siten?
Pagerank har mycket liten betydelse nuförtiden, iaf den pagerank som man kan se. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Menade andra webbplatser.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo, då får du värde av länkarna, men länka inte till alla du har om du har väldigt många. Försök att välja relaterade siter, det ger generellt mer än att länka till ickerelaterade.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Det enda som finns på sidan är: Hemsidenamnet (påhittat ord) samt Community "stad" sen användarnamn, lösenord och glömt lösenord. Inget direkt relaterat med andra sidor jag har. Men ska skriva lite reklam text samt länk till 1-2 av mina sidor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||