FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Administratör
|
Exempelsökningar och lite info kring tjänsten hade vart jättebra.
Nyheter som du skrev är också bra utfyllnad.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Antar att ni jobbar med sidan för när jag söker på "ericsson" får jag visserligen välja A-, B- och något mer, men sen laddas sidan om och inget resultat visas.
Vill också veta hur ni får tag i börskurserna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Grafisk tycker jag sidan ser välidgt bra ut, samt sökningen fungerar smitidgt och resultatet är snyggt. Förstasidan är gles men efter tidigare inlägg antar jag att ni arbetar på att lägga in nyheter/eller annat. Keep it up!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Jobbar på nyheterna, och lite mer information! Tack för all hjälp hittills! Fortsätt gärna med fler kommentarer! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Nykomling
|
Tjena,
Saknar sökmöjlighet på kortnamnen, tex TYKS för Tanganyika Oil, LUPE för Lundin Oil etc. Annars ser designen ren och tydlig ut. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Pros: Idén! Jag skulle gärna vara en frekvent användare om den utvecklas! Enkelheten. Utformning.
Cons: Otydlig och ganska "tom". Det hela känns diffust och luddigt. Jag skriver in namnet på aktien och trycker "enter", inget händer. Provar igen, klickar då på aktienamnet som dyker upp i listen, inget händer. Att man ens ska trycka på texten "Aktiesök" är oklart; på LCD skärm som på min bärbara så blir sidan väldigt otydlig eftersom det är så liten färgskillnad. Varför inte prova att ha en sammanfattning eller något diagram på förstasidan eller kanske ett search cloud? Keep it simple, men inte *too simple*! Lycka till ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Som sagt. Om ni inte köper kurserna från t ex SIX (six . se) utan plockar dem från t ex di . se så kommer någon att bli väldigt arg. Aktieinformationen vill de nämligen ha betalt för. Och ganska mycket.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|