FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Meningen var inte att försvara dessa registreringar utan att påtala skillnader mellan varumärken och domäner eftersom du skriver "Njo, det är de nog". Och ärligt talat så skiter JAG i hur många varumärken du registrerat eller inte eftersom det inte är relevant för att skaffa ett domännamn. Jag bryr mig heller inte ett dyft om hur länge du har "fått" ha .nu-domänen ifråga för Nunames. Syftet med DIN registrering är ju ganska solklart oavsett om du haft den i 2,4, 6 eller fler år. Och att kalla andra som gör samma sak som du gjort för fixare och trixare med motiveringen att det var så länge sen som du gjorde det är en vek och svag ursäkt som inte håller för mig - hade inte Nunames tagit tillbaka domänen skulle du stolt haft den kvar.. Saken är att det finns regelverk för domäner som nyttjas och utnyttjas. Men om du ska vara sentimental och nostalgisk och ta upp 12 år gamla synder kanske du ska vända dig till nån som bryr sig...barnbarnen kanske bryr sig? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men om du ska starta korståg bör du kanske starta med dig själv? Självglorifiering av det slaget du pysslar med imponerar föga! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||