FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Köp o sälj är en av mina favoritämnen här på WN därav mitt "gnäll!"
På under 1 månads tid har jag stött på patrull 2 ggr: 1) Angivna stats och inkomster på en sida jag köpte var inte ens 1/10-del av angivna. (Tyvärr bad jag inte att få se stats i skarpt läge utan jag utgick från att skriver man ut inkomster och antal unika besökare så stämmer det..... men icket!) 2) Såg en domän jag bara skulle ha (Hade lätt bjudit 5-siffrigt om det hade krävts) slutdatum var satt några dagar längre fram och jag följde tråden för att logga in en morgon och domänen var plötsligt såld trots flera dagar kvar till angivet slutdatum. Riktigt störande att bli "snuvad" på en domän på det sättet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Thomas, gör mig till modde på försäljningsdelen så kan du sova gott ikväll
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ett samarbete med missdomain.
Rubrik: Domän.se Text: Länk till auktionen på missdomain Moderator godkänner inlägg. Låst av moderator. Frågor via PM på WN eller på missdomain. /Thomas THL |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Enkelt, man har samma regler som i Förmedling av jobb och tjänster. Annonsen ska uppfylla vissa villkor, godkännas av moderator, sen får man ta allting privat med annonsören. Annonsören meddelar sen när det är klart. Inga konstigheter, som en annons på blocket eller var som helst.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Varför inte dela upp och låta värderingar samsas med feedback forumet eller skapa ett nytt forum för domänvärderingar och sedan låsa ner domänförsäljning på samma sätt som förmedling av jobb och tjänster?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Får man inte svar som man ropar? Postar man 50 "premiumdomäner" som inte är särskilt bra så får man svar därefter.
Ungefär som om jag (som inte kan särskilt mycket om bilar) skulle knata in på en bilverkstad och hävda att jag kan byta en kardanaxel på 10 minuter. Jag skulle bli utskrattad. Gör man däremot ett seriöst försök att sälja, tar med den information man vet att en köpare vill ha (bara läsa lite så ser man vad folk frågar efter) så får man ett annat bemötande. Och att posta "köp idndomän med bindestrecken och 24 i" för fantasisummor är bara löjligt. Finns ingen här som går på de annonserna. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|