FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Först å främst - förlåt om detta inlägg är i fel del av forumet. Hade inte rättigheter att posta i feedback-forumet - och behöver verkligen få den feedback och kritik jag kan få omgående.
Adressen är: goodway .se Hur ser sidan ut i din webbläsare? Vad tycker du om layouten/användarvänligheten? Generellt intryck? Övriga kommentarer? Var gärna elak om du vill :-) Tack på förhand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
På förstasidan så ser rutan 3 dålig ut med kanterna den blir jätte liten. Fast 1 & 2 ser bra ut. Under faq så ser den 3:e dock bra ut.
I övrigt tyckte jag sidan såg helt ok ut. Jag kör Firefox 2. Edit: Såg att beställ ett gratis demopaket inte alls funkar vidare för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
samma som ovan^, ruta tre har mindre border än vad den ska ha.
gratis demopaket = helt svart. kör konqueror 3. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tror du skippade läsa licens avtalet för din gratis design.
Citat:
DEMO Ladda ner designen Nerladdnings sidan för din design inkl LICENS |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mitt första intryck var att sidan för "för glad" men när jag såg att det var strumpförsäljning så verkade det bara rätt liksom!
Om man nu ska ge någon negativ kritik så tycker jag att menyn är för liten, du borde göra texten 1-2 pixlar större så att den blir mer tydlig. Kul idé ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
rätt snygg.
tredje rutan fel, som sagts tidigare. Varför pricewaterhouseCoopers-logga? menyn i footern är skum. Hover fungerar inte så bra och när man är på någon undersida (t ex http://www.goodway.se/mer.html) så är "Mer info" oformaterat. Thickboxen ser skum ut (ser inte formuläret) (klickade högst upp till väster) under omoss.html fungerar den dock. (css fel?) Ingen länk till "försäljningsvillkoren (öppna i nytt fönster och läs)" från orderlarge.html, ordermedium.html m m Länkarna i löptexten på omoss.html & mer.html ser inte så snygga ut. Bort med blå border undertill Kod:
<font face="Trebuchet MS" style="font-size: 10pt"> |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |