FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
För webcamdelen tycker jag du ska köra med http://osflash.org/red5 det fungerar riktigt bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för alla snabba svar....
Verkar ju finnas en del att välja på och det verkar även finnas en hel del folk som vet vad dom snackar om här... Kanske PHREDATOR eller någon annan är sugen att ta på sig denna uppgift? Att få igång webcamfunktionen och chatten så att den fungerar på ett så enkelt sätt som möjligt. För webdesign och kodning står Skywalk Produktion, One.com håller med hosting. Jag betalar 200kr/tim för arbetet om det finns något intresse? MVH, Andreas Malm |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Personligen tycker jag det låter riktigt snålt med 200kr/timme (förutsatt att det inte är skattat och klart) för en tjänst som kommer att dra in tusentals kronor per dygn.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jasså det tycker du... Visst jag kan betala 600kr/tim föruttsat att det är ett momsregistrerat företag som utför tjänsten så jag kan dra momsen.
Annars tycker jag 200 till 300kr/tim är ganska bra betalt om inte storebror ska vara med och leka. En snickare jobbar för 150 kr/tim tex. om inte storebror är med och leker i sandlådan. Priset går alltid att diskutera, jag är inte omöjlig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jaha, jag bara förutsatte att WN inte användes för att rekrytera svart arbetskraft.
Personligen tar jag samma pris oavsett om du vill ha momskvitto eller inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Nykomling
|
Du är välkommen att sända mig en offert.
Är bara tacksam om du kan hjälpa till. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|