FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har under ett bra tag utvecklat tjänsten Klaner .se, ett klanhemsidehosting system.
Det fungerar så att förslagsvis claneladern registrerar sig på sidan för att sedan skapa sig en klan. Därefter kan han välja design till deras klansida och sedan börjar skriva nyheter och fylla sidan med information och liknande. Sedan får alla andra medlemmar i klanen registrera sig och ansöka om att gå med i klanen. Tjänsten fungerar i dagsläget men det finns saker kvar att utveckla. Idag så är väl administratörssystemet ganska dåligt, sedan finns även en del småsaker som skulle behöva kollas över. Till Klaner .se hör även en Gcspons .se som igentligen inte är något jag har satsat på utan mer är ett sätt att få fler medlemmar till sidan och tjänsten. De som har frågat har fått möjlighet till att skapa sitt egna lilla gaming-community som har varit kopplad till samma databas som klaner .se. Detta fås självklart med om så önskas. Vem är då rätt köpare? Jo, det är en person som om möjligt ser potenialen och vill utveckla sidan själv. Detta är alltså inget för någon som bara vill driva sidan. Varför vill jag göra mig av med sidan? I ärlighetensnamn har jag börjat tröttna väldigt mycket på det och risken är att tjänsten bara kommer att stå som den gör idag och då känns det bättre att passa bollen vidare till någon annan. Priset kommer vi överns om då köpare är viktigare än pris. Kan tillägga att sidan snittar 40 unika besökare om dagen och drar in ett par dollar i veckan på adsense. Ingen större marknadsföring är gjort. Vidare frågor tas via PM. Innan ett bud läggs i tråden vill jag gärna se att budgivare tar kontakt via pm för att bekräfta att det kan vara rätt köpare. Mvh Austlich |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Ungefär vilken prisklass rör det sig om?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Det diskuterar vi fram som sagt men inget under ett par tre tusenlappar är aktuellt.
Kan försten tillägga att sidan är programmerad i ASP.NET med en MySQL databas. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Vilket asp framework? |
||