FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Är det någon som vet om Affiliates program som har Erotiskt material , jag hittar massor av porr men det jag söker är bilder som lämnar lite åt fantasin då min sida skall ha 2 avdelningar porr/Erotik
Hoppas på svar Mats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
http://newnudecash.com/ har hegre art, som jag tror är det närmaste du kommer komma
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för detta , men finns det inga fler förslag ???
Jag söker även bilder på killar , det skall ej vara Gay för det finns hur mycket som helst på nätet. Utan mer av erotisk stil snygga stilrena (om man nu får skriva så när man inte är gay själ) Bilder där de är ensamma och poserar i snygga miljöer. Har ni även någon ide om det finns sidor som säljer sådana bilder. MVH Mats |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Hej ! Det finns massor! FEMJOY MET-ART MPL Studios WATCH4BEAUTY NakedBy MC Nudes Evas Garden PrettyNudes OnlyTease Hegre Art och deras Newnudecash (som någon nämnde) är ett bra komplement också. Sen finns det en del halvskumma sajter inom denna nisch som inte följer 2257. Men dom jag listade här är helt seriösa sajter. MET-ART är tom en av världens största sajter alla katergorier enligt Alexa. Alla använder PPS ska tilläggas. Payout brukar ligga runt 50-60% och så får du betalt då kunder förlänger sina abonnemang också, såklart. Lättsålt ? Nej,knappast. Men det går. Får du bara in sökmotortrafik så kommer du att sälja. Alla använder CCBill så du kan enkelt samla alla affiliateid under ett id. Och det finns ingen porr på någon av ovanstående sidor. Dom har även kanonbra affiliatematerial, FHG:s och zippar etc etc. Hmm... vad gäller killar så har Evas Garden nån sajt som heter nåt med Adam, dom brukar skicka reklam om den ibland ..Brukar radera mailet så skyndsamt så att jag inte har hunnit sett vad dess exakta namn är! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|